Co Váš čeká:
- Administrativní podpora související se zpracováním nabídek
- Vystavování nákupních objednávek
- Komunikace s dodavateli i v anglickém jazyce, vyřizování e-mailové korespondence
- Práce ve firemních informačním systému
- Úzká spolupráce s dalšími odděleními a podpora při řešení administrativních úkolů
- Příprava reportů, statistik a dalších podkladů dle požadavků vedení společnosti
Hledáme někoho, kdo má:
- Min. SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo administrativního zaměření
- Angličtinu na komunikativní úrovni
- Zkušenosti s administrativou nebo obdobnou pozicí (výhodou, nikoli podmínkou, neváhejte se ozvat i pokud jste čerstvý absolvent)
- Schopnost efektivní práce s počítačem – pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) a orientace v práci s interními systémy
- Výborné organizační schopnosti a schopnost samostatného řešení úkolů
- Komunikativnost a příjemné vystupování – schopnost efektivně komunikovat s kolegy a dodavateli
- Týmového ducha a pozitivní přístup k práci v kolektivu
- Řidičský průkaz sk. B
Co nabízíme:
- Prostředí, kde můžete růst a podílet se na nových projektech
- Stabilní zaměstnání s možností dlouhodobé spolupráce
- Práci v přátelském kolektivu
- Benefity, jako flexibilní pracovní dobu, občasnou práci z domova a příspěvek na stravování
- 25 dní dovolené a zdravotní volno je u nás samozřejmostí
Přidejte se k nám a získejte šanci rozvíjet své schopnosti v přátelském pracovním prostředí. Zašlete nám Váš životopis na email personalni@moraviasystems.cz